29 setembro 2007

Anna Julia

Pensaba en escribir hoxe sobre o dossier da situación política de Bélxica, máis vou deixalo para dentro duns dias. Asi que imos ao Brasil con esta canción de Los Hermanos, que chamou a atención de George Harrison. E dos amigos galegos da Bahia que ma enviaron e que leva o nome das miñas veciñas.

Los Hermanos - Anna Julia






Quem te ver passar assim por mim não sabe o que é

sofrer

Ter que ver você assim sempre tão linda

Contemplar o sol do teu olhar perder você no ar

Na certeza de um amor me achar

um nada pois sem ter teu carinho eu me sinto sozinho

eu me afogo em solidão

Oh Anna Julia

Oh Anna Julia

Nunca acreditei na ilusão de ter você pra mim

Me atormenta a previsão do nosso destino

Eu passando o dia a te esperar você sem me notar

Quando tudo tiver fim, você vai estar com um cara

Um alguém sem carinho será sempre um espinho

dentro do meu coração

Oh Anna Julia

Oh Anna Julia

Sei que você já não quer o meu amor

sei que você já não gosta de mim

Eu sei que eu não sou quem você sempre sonhou

Mas vou reconquistar o seu amor todo pra mim

Oh Anna Julia

Oh Anna Julia

Oh Anna Julia

Oh Anna Julia,Julia,Julia ou, ou, ou

6 Comments:

Blogger Lula Fortune said...

Fermosa canción! ¿Cómo vai todo? ¿O outono tristón apoderouse tamén de Bruselas? Moitos bicos e unha aperta :))

7:14 da tarde  
Anonymous Anónimo said...

Que forte Aniña... que forte, póñenseme os pelexos de ghaliña...

9:01 da tarde  
Blogger torredebabel said...

o bo das músicas é que nos dan refuxio dicindo o que nos fai ben escoitar. Danos pulo e agarimo. Son espellos da nosa alma. E logo pasa o tempo e ainda teñen o poder de levarnos pasear ao noso propio pasado. Apertas neste presente e cara ao futuro.

2:19 da manhã  
Anonymous Anónimo said...

Boas, Clara Flor. gústacheme moito o teu blog (encántame a foto da túa nena e a súa reflexión).

ando polo Internet adiante tratando de informar as emprendedoras e responsables de pemes galegos (ou os traballadores que poidan meter presión nos seus xefes, ;), para informalos da oportunidade que teñen de financiar a compra de equipamento informático sen ningún interese en Renovación Tecnológica.

os responsables do portal, dependente de Caixanova, encárganse de todo o proceso. o interesado di o que lle fai falta: ordenadores, software, dominios de internet, cursos de novas tecnoloxías...; eles solicitan ofertas a varios proveedores, preséntanlle ao empresario as cinco mellores e financian a operación sen intereses. chámanlle "a solución redonda".

se cadra a ti en Bruxelas quédache algo a desmán, pero sabes dalguén en Galicia ao que lle poida ir ben...
unha aperta

2:07 da tarde  
Blogger cneirac said...

Boa escolla. Calquera destas encántanme tamén.

3:58 da tarde  
Blogger 日月神教-向左使 said...

Este comentário foi removido por um gestor do blogue.

3:10 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home


Estadisticas de visitas